Begeleiding en ondersteuning

Wij staan bekend om onze uitstekende leerlingbegeleiding.  Wij vinden het belangrijk dat je je op je gemak voelt bij ons op school. Pas dan lukt het om te leren en kan je het beste uit jezelf halen.

Iedereen kan rekenen op de juiste begeleiding

We ondersteunen leerlingen die dat nodig hebben, gedurende de gehele schoolperiode bij onder andere studievaardigheden, plannen, leren leren, motivatie, dyslexie en huiswerk maken. Maar ook een leerling met bijvoorbeeld sociale problemen of sombere gedachtes kan op onze ondersteuning en begeleiding rekenen.

Wij zien en kennen jou!
Jouw ondersteuningsbehoefte staat centraal

Extra ondersteuning

Heb je extra ondersteuning nodig ? Dan is het verstandig dat je ouder(s)/verzorger(s) een oriënterend gesprek plannen met één van onze medewerkers. Dit kan via 0499-58 21 60.
In het oriënterend gesprek bekijken en bespreken we samen met jou en je ouder(s)/verzorger(s) welke ondersteuning je nodig hebt. Om te bepalen of je in aanmerking komt voor extra ondersteuning, staat jouw ondersteuningsbehoefte centraal.

Meer informatie

Uitgebreide informatie over de ondersteuning op onze school vind je in onze schoolgids en in ons schoolondersteuningsprofiel die je hieronder kunt downloaden.

Schoolondersteuningsprofiel